Världeeeen wake uppppp

Att få reda på vad som händer i världen, vad för skit som finns och hur man inte kan ändra genom att bara knäppa fingrarna är jobbigt. Det gör ont. Jag fick se alla bilder som inte visas i Svergie från kriget i Gaza och jag fattar inte hur man kan kriga när man är troende. Hur kan man tro att Gud vill att man ska kriga? Hur kan man döda oskyldiga barn för att vinna ett land? Jag vet inte vart jag har levt. Jag vet inte hur jag har tolkat världen. Jag vill känna att jag kan förändra, jag vill ta hand om alla som behöver hjälp men jag inser att jag själv kan inte göra något. Alla behövs.
Fy vad jag låter jobbig.

Som en liten jätte super religös tjej.

Men jag har blivit en.


Kommentarer
Postat av: greger

usch jag vet jag håller med. jag hatar det, man känner sig så bortskämd och ignorant. jag vill också göra nåt bra för världen.

2009-01-18 @ 16:36:08
URL: http://mcaleveys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0