Rainbow warrior

Just nu är jag faktiskt rätt glad. Kanske lite skol glad, jag har 5 svenska uppgifter att skriva och jag har gjort 4 av dom. Det är så skönt när man försöker att skriva och helt plötsligt så släpper det. LALA. Nu väntar jag mig bara några snälla kommentarer från min lärare på mina uppgifter. Då blir jag ännu gladare. Idag åt jag en XL sandys macka, jag hade längtat efter den där mackan hela morgonen och när den nuddade mina läppar var det ett Hallulja moment. Imorgon är det helg och min helg är redan planerad, fredag ska jag ha One Tree Hill kväll hemma hos Sara och sen äta på Lilla Italien (världens BÄSTA pizza resturang), lördag blir det ledarutbildning igen, jag har blivit riktigt insatt i det där känner jag, söndag blir det en dag där jag ska göra massa saker. Inget planerat.
Just nu blir det inte så mycket kompis träffar efter skolan. Det är bara träning, läxor och sova. Nästa vecka ska det bli en vän vecka har jag bestämt.






Nu ska jag träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0